დღე-5
დღევანდელმა დღემ დამაფიქრა სასწავლო პროცესში ინტერნეტის გამოყენების აუცილებლობაზე. გავეცანი ონლაინ საკომუნიკაციო საშუალებებს და ინსტრუმენტებს, რამაც დაამარწმუნა მის ეფექტურობაში და შევეცდები დავნერგო ის სასწავლო პროცესში მოსწავლეთა ჩართულობისა და გააქტიურებისათვის. ვისაუბრე საავტორო უფლებების დაცვაზე, ნამდვილად არ მეგონა ის რასაც დღემდე ვაკეთებდი პლაგიატიზმი თუ იყო და საავტორო უფგლებებს ვარღვევდი. დღეიდან კი ჩემს მოსწავლეებსაც ავუხსნი რამდენად ცუდი საქციელია სხვის ნაშრომის მითვისება ონლაინში რომელსაც საქართველო თითქმის არცერთი თინაიჯერი არ აქცევს ყურადღებას. ეს იყო ჩემი უკუკავშირი დღეანდლტან ამით მინდა ვთქვა ისიც რომ უკუკავშირი უმნიშნელოვანესი პროცესია და მით უმეტეს თუ ის ეფექტურია. მე კი სულ ეფექტურუ უკუკავსირს ვღებულობ როგორცვ ჯგუფის წევრების ასევე ტრენერისაგნ
დღე მეოთხე
თანდათან უფრო მრავლისმომცველი ხდება ჩვენი ტრენინგი, საკვანძო კითხვების შემდეგ ტრენერმა გაგვაცნო სტანდარტების ინდუკატორები ანუ შეფასების მიმართულებები-მოსწავლეთა საჭიროებების შეფასება,დროში გაწერილი შეფასების გეგმის შექმნა, შეფასების დროის ჩარჩო. განვიხილეთ შეფასების ხუთი მიზანი. ზალიან საინტერესო იყო დღე მეოთხე.
დღევანდელმა დღემ დამაფიქრა სასწავლო პროცესში ინტერნეტის გამოყენების აუცილებლობაზე. გავეცანი ონლაინ საკომუნიკაციო საშუალებებს და ინსტრუმენტებს, რამაც დაამარწმუნა მის ეფექტურობაში და შევეცდები დავნერგო ის სასწავლო პროცესში მოსწავლეთა ჩართულობისა და გააქტიურებისათვის. ვისაუბრე საავტორო უფლებების დაცვაზე, ნამდვილად არ მეგონა ის რასაც დღემდე ვაკეთებდი პლაგიატიზმი თუ იყო და საავტორო უფგლებებს ვარღვევდი. დღეიდან კი ჩემს მოსწავლეებსაც ავუხსნი რამდენად ცუდი საქციელია სხვის ნაშრომის მითვისება ონლაინში რომელსაც საქართველო თითქმის არცერთი თინაიჯერი არ აქცევს ყურადღებას. ეს იყო ჩემი უკუკავშირი დღეანდლტან ამით მინდა ვთქვა ისიც რომ უკუკავშირი უმნიშნელოვანესი პროცესია და მით უმეტეს თუ ის ეფექტურია. მე კი სულ ეფექტურუ უკუკავსირს ვღებულობ როგორცვ ჯგუფის წევრების ასევე ტრენერისაგნ
დღე მეოთხე
თანდათან უფრო მრავლისმომცველი ხდება ჩვენი ტრენინგი, საკვანძო კითხვების შემდეგ ტრენერმა გაგვაცნო სტანდარტების ინდუკატორები ანუ შეფასების მიმართულებები-მოსწავლეთა საჭიროებების შეფასება,დროში გაწერილი შეფასების გეგმის შექმნა, შეფასების დროის ჩარჩო. განვიხილეთ შეფასების ხუთი მიზანი. ზალიან საინტერესო იყო დღე მეოთხე.
Комментариев нет:
Отправить комментарий